חדשנות מוצרים ושירותים

חדשנות מוצרים ושירותים

בזירה הגלובאלית - "הקבוע היחידי הוא ...שינוי!"

  • האם המוצרים שלנו משתפרים ומתעדכנים ?
  • האם המיצוב שלנו בשוק מאפשר המשך צמיחה?
  • האם היתרון התחרותי שלנו נחלש או מתגבר?

קצב שינויי גבוה, סביבה תחרותית, משך חיי מוצר מתקצרים, הדרישות משתנות במהירות

עד כמה אנחנו קרובים אל קהל הלקוחות? האם הצעת הערך שלנו חזקה?

האם אנחנו מבינים היטב את הדבר הבא שהם צריכים?

חדשנות מוצרים/שירותים איננה נחלתם של החברות הגדולות, היא הכרח לכל ארגון וכל עסק!

היתרון הישראלי - לא רק מדינת הסטארטאפ!

אמנם רובנו מכירים את ישראל כמדינת הסטארטאפ (Startup Nation) המביאה חידושים רבים לזירה הגלובאלית כשרבים מהדור הצעיר חולמים לעשות אקזיט. אבל הראש הישראלי יודע גם לעבוד קשה, לחדש ולהיות יצירתי בהרבה זירות וענפים ולא רק בעולמות סטארטאפ והייטק. כשאנו מחפשים אחר מקורות צמיחה לעסק שלנו, היכולת שלנו לתת מענה באופן גמיש, דינמי, שירותי, יצירתי ללקוחות בזירה הגלובאלית מאפשר לנו למצב את היתרון התחרותי שלנו ולפעול בהצלחה רבה לצד חברות ענק גלובאליות ואף לייצר שיתופי פעולה אסטרטגיים שממנפים את העסק שלנו לגבהים חדשים.

שיפור מוצר קיים או פיתוח מוצר חדש ?

אנו מסייעים ומלווים אתכם בתהליכי החשיבה, סיעור המוחות ויצירת מחוללי רעיונות Ideation בתהליך של יצירת מוצרים, שירותים וקנספטים עסקיים חדשים. הובלת תהליכי חשיבה אסטרטגית וחדשנות, נשענת על יצירת חיבורים חדשים בין יכולות הליבה של החברה וחוזקותיה לבין ניתוח צרכים ואיתור הזדמנויות בשוק

  • מחולל ההזדמנויות (the opportunity generation machine)
  • משפך ההזדמנויות
  • תהליכי Ideation
  • זיהוי/אפיון קונספט מוצר חדש
  • התאמת מוצרים למודלים עסקיים חדשים
  • התאמת המוצר לשווקי יעד שונים בזירה הבינלאומית
  • פתרון בעיות ומענה לאתגרים חדשים

לקביעת פגישת היכרות עכשיו

חדשנות פורצת דרך - או - חדשנות הדרגתית ושיטתית

חדשנות פורצת דרך היא אירוע נדיר שאיננו קורה בתכיפות בחייה של חברה עסקית. לעומת זאת היכולת שלנו להתמקד בחדשנות הדרגתית ושיטתית, כתהליך שיפור מתמיד, באמצעות תהליכי חשיבה אסטרטגית תוביל אותנו ליצירת בידול, ייחודיות ויתרון מתמשך השומר הפוזיציה התחרותית שלנו. עם ניתוח נכון של הסביבה העסקית וקרבה לקהלי המטרה שלנו, נוכל לזהות דרישות חדשות, צרכים שאינם מקבלים מענה, שינויים בזירה, מגמות עתידיות ועוד. כל אלו חיוניים לתהליכים שננהל בתוך הארגון כמחוללי חדשנות.

5 רמות של חדשנות מוצרים

יצירת שוק חדש לחלוטין - תגלית חדשה , 1%

חלוציות, המצאה חדשה לחלוטין ויצירת שוק חדש

דור חדש - המצאה מחוץ לגבולות הפרדיגמה , 4%

יצירת דור חדש של מערכת קיימת, מוצר או שירות

דגם משופר - המצאה במסגרת הפרדיגמה הקיימת , 18%

שיפורים מהותיים וחיוניים במוצר או שירות קיים

שיפור המוצר או השירות , 45%

שיפורים קריטיים הנדרשים במוצר או שירות קיים

מענה סטנדרטי ללא חדשנות , 32%

אין חדשנות, יישום של פתרונות זמינים בלבד

הטמעת חדשנות שיטתית בארגון -

שינוי תפיסה בניהול המוצר וריענון קווי מוצרים

שיפור מתמיד של המוצר והצעת הערך ללקוח - טוב יותר, איכותי יותר, זול יותר, ידידותי יותר, מתאיםיותר

"אל תשנו את הכללים, שנו את המשחק" - תהליכי חשיבה אסטרטגית, Ideation וחדשנות מוצרים

icons-01

מנועי צמיחה

איתור מנועי צמיחה, תהליכי חשיבה וניתוח אסטרטגי לאיתור זירות, שווקים, לקוחות, וכו'

icons-01

ניהול חדשנות

אפיון תפקיד נאמן חדשנות, הקמת תשתית וכלים יישומיים לניהול תהליכי חדשנות בארגון

icons-08

תהליכי IDEATION

יציאה ממצבי סטגנציה, מחוללי רעיונות, שימוש במתודולוגיה שיטתית ליצירת חדשנות מוצרים

icons-03

תוכניות מימון מו"פ

הקמת צוות רב-תחומי, ליצירת מענה לבעיות וצרכי הלקוחות, תוך התייחסות לסביבה העסקית והתחרות

icons-03

הקמת צוות חדשנות

הקמת צוות רב-תחומי, ליצירת מענה לבעיות וצרכי הלקוחות, תוך התייחסות לסביבה העסקית והתחרות

שירותים נוספים:

מקונספט ראשוני ועד לפיילוט מסחרי - ליווי חברות סטארטאפ ויזמים

תכנון וניהול של מסלול פיתוח המוצר והפיתוח העסקי

לתאום פגישת היכרות - צרו קשר